Forum Benzer Aston
Angie napisał:
Rzęzi (chyba tłumik) pomiędzy 5-5,5tyś obr.
Poza tym zakresem obrotów jest normalny dźwięk silnika. Ktoś z was też tak ma??
jesteś pewny że to tłumik?
może pierścienie się kończą..?
mam 80ccm ale przy 80km/h poza wibracjami nie słyszę ani nie czuję żadnego rzężenia:nie:
Offline
pufi napisał:
Angie napisał:
Rzęzi (chyba tłumik) pomiędzy 5-5,5tyś obr.
Poza tym zakresem obrotów jest normalny dźwięk silnika. Ktoś z was też tak ma??jesteś pewny że to tłumik?
może pierścienie się kończą..?
mam 80ccm ale przy 80km/h poza wibracjami nie słyszę ani nie czuję żadnego rzężenia:nie:
nie jestem pewien
zdjąłem tłumik by zobaczyć jak wygląda końcówka tłumika od strony silnika ale jest zdrowa.
od tego momentu dalej rzęzi ale trochę inny dzwięk.
A co do pierścieni to po przejechaniu 3000km(jeżdżę tylko do pracy) chyba by się nie skończyły tak szybko?
przejadę się bez tłumika i posłucham jaki dzwięk będzie.
Offline
Witaj zanim wsadzisz paluszki do tłumika albo co gorsza silnika, to najpierw w czasie jazdy lekko przyciśnij klosz lampy przedniej do obudowy i zobacz wtedy czy będzie rzęziło, u mnie tak jest, i cały czas kombinuję jak to usunąć, żeby było pięknie i ładnie
Offline
Randall_ napisał:
Witaj zanim wsadzisz paluszki do tłumika albo co gorsza silnika, to najpierw w czasie jazdy lekko przyciśnij klosz lampy przedniej do obudowy i zobacz wtedy czy będzie rzęziło, u mnie tak jest, i cały czas kombinuję jak to usunąć, żeby było pięknie i ładnie
Spokojnie. Miałem ten silnik rozebrany na stole.Własnoręcznie robiłem tuning do 80ccm.Ale dzięki za radę.
Offline