Forum Benzer Aston
Ja jestem zwolennikiem tej ostrej szkoły.
Tzn delikatnie operuję manetką gazu i powoli wkręcam silnik na obroty, zbytnio nie przeciążam ani nie wkręcam go na wysokie obroty przy przyspieszaniu, ale za to często redukuje biegi. Np jadę na 4 biegu przy około 6,5k rpm i redukuję na 3 i szybko na 2. Tak, że na 2 biegu po redukcji jest ponad 10k rpm i powoli sobie zwalnia.
Raz na powiedzmy 10-15km przekręcę mocniej manetkę i pozwolę wkręcić mu się na wysokie obroty, ale to na 1 ewentualnie 2 biegu.
Do tego należy uważac, żeby nie jeździć z jednostajną prędkością.
i tak przez około 500km, a pierwsza wymiana oleju po około 50km!
Gizmi - 419 zł wraz z przesyłką, ale widze, że już są 50zł taniej. Zdecydowanie polecam. Wkurzała mnie już ta jazda ospałym motorowerem z silnikiem od kosiarki. Teraz mimo spokojnego operowania manetką jest o wiele lepiej. Dzisiaj jechałem już około 80km/h realne, a manetka gazu była do połowy okręcona i z lekkiej górki, ale na tej samej drodze na seryjnym 50ccm przy wietrze w plecy tyle nie jechałem.
Offline
Nowy użytkownik
Mam Astona 50 jak dla mnie extra sprzet... tylko ze... nerwica juz mnie lapie bo ciagle jestem wyprzedzany:(: wiec postanowilem zmienic tłok i cylinder na wiekszy:D i teraz pytanie czy wal wytrzyma przerobiennie na 125?????? i ktory tłok i cylinder wybrac???? ten bedzie pasowal???? http://allegro.pl/cylinder-romet-crs-be … 21564.html z gory dzieki za pomoc!!!!!!!!!!!!
Offline