#1 2011-12-31 15:10:47

 kurupatwa

Użytkownik

Skąd: Zduny k Łowicza
Zarejestrowany: 2011-06-26
Posty: 37
Punktów :   

storzek

witam. posiadam założony storzek na gumie od jawki 50. powiem że nawet ma troszeczkę większego v-maxa, ale za to spalanie się zwiększyło. i tu pytanie i mały problem najpierw. od nowości mam taki problem, że jak dodam ful gazu to jakby się dławił albo dusił. czy może to być wina za małej dyszy? ile i gdzie dostanie większą dyszę?


Benzer Aston 50
Rok produkcji 2011

Offline

 

#2 2012-01-01 14:14:44

 Blade94

Użytkownik

Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2011-04-07
Posty: 72
Punktów :   

Re: storzek

Ten typ tak ma że na biegu jałowym nie wkręcisz go od razu na max obroty, chyba że ustawisz obroty biegu jałowego na 3,5 tyś dysze max 80 bo na większej będzie dostawał za dużo paliwa.


Benzer Aston 125

Offline

 

#3 2012-01-03 20:50:07

 kurupatwa

Użytkownik

Skąd: Zduny k Łowicza
Zarejestrowany: 2011-06-26
Posty: 37
Punktów :   

Re: storzek

słyszałem, że te gaźniki są za małe i ten efekt mułu jest dla tego, że gaźnik nie nadąża podać mieszanki czy jakoś tak, czy jest to możliwe?


Benzer Aston 50
Rok produkcji 2011

Offline

 

#4 2012-01-03 22:51:40

 Blade94

Użytkownik

Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2011-04-07
Posty: 72
Punktów :   

Re: storzek

Te gaźniki nie posiadają pompki przyśpieszającej więc kiedy na biegu jałowym dasz mu gaz na full wtedy się dławi albo gaśnie.


Benzer Aston 125

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aston50.pun.pl