Forum Benzer Aston
Witam wszystkich . Od 4 miesięcy mam Benzera GSR 50cc 4T ( silnik identyczny jak Aston tylko ramą się różni ) . Przejechałem nim już 2tys. km . Ale mój problem jest taki gdy jade po prostej to obroty dochodzą do 8,5 tys max ;/ Jade wtedy jakos 60km/h . Moje pytanie jest takie czy to wina zablokowanego modułu ? Jak tak to podaje kilka linków odblokowanych modułów ? Który będzie pasował i który wybrać ? ;D dodam że GSR ma dwie kostki : 4 i 2 piny ;D Tak jak Aston . Dzięki wszystkim
http://allegro.pl/modul-cdi-racing-tuni … 12322.html
http://allegro.pl/modul-cdi-racing-odbl … 86651.html
http://moto.bidoncs.pl/modul-cdi-odblok … qi-4t.html
http://allegro.pl/tuning-modul-odblokow … 70992.html
http://allegro.pl/tuningowy-modul-zaplo … 15149.html
Offline
Witam czy moze upewniałeś sie czy w tych motorkach jest blokowany ten moduł ? Bo jeśli nie to szkoda tych pieniedzy też nie mozesz wymagać nie wiadomo czego bo to tylko 50 ccm Jeśli chcesz jeździć troche szybciej to po prostu kup cylinder 70 i bedzie śmigał Pozdrawiam
Offline
Na 100% jestem pewny, że jest zablokowany na module . Czytałem dużo w sieci o tym i nawet słychać że blokuje po 8,5k obrotów .
Miałem pomysł żeby włożyć 72cc ale jak to jest , jeżeli mam go na gwarancji to po wymianie ona przepada czy jak ?
Offline
@irasiexx2
Prawdopodobnie gwarancja przepada.Chyba, że da się dogadać z gwarantem.
Zwiększenie cylindra skutkuje też tym, że dowód rejestracyjny jest nie ważny i ubezpieczenie OC także ,bo zmienia się pojemność.
Ja zrezygnowałem z gwarancji bo nie będę płacił za przegląd gwarancyjny 200pln.
Ostatnio edytowany przez Angie (2012-12-26 14:55:19)
Offline
O tym że dowód i ubezpieczenie jest nie ważne po zmianie pojemności na większą nie słyszałem ;D
A ty zrezygnowałeś z gwarancji , włożyłeś 80cc i normalnie jest zarejestrowany na 50cc ?
wszystko ważne ?
Offline
Wiec wracajac zmień moduł, cylinder Co do Cylindra ja tez włożyłem 80ccm Sam sobie robiłem ;D Niestety gwarancja wygasa ale to problem duzy nie jest bo w moim przypadku serwisant był głupszy niż ustawa przewiduje A z tymi dokumentami to jest prawda ale kto to bedzie widział ze cylek zmieniłeś ? Wiec zachęcam do kupienia 80-tki i cieszenia sie komfortem jazdy ;D
Offline
irasiexx2 napisał:
O tym że dowód i ubezpieczenie jest nie ważne po zmianie pojemności na większą nie słyszałem ;D
A ty zrezygnowałeś z gwarancji , włożyłeś 80cc i normalnie jest zarejestrowany na 50cc ?
wszystko ważne ?
Tak, zarejestrowany jest jako 50cc.Do wyższych pojemności potrzebne jest prawo jazdy A1 lub A a takowego nie posiadam
Ogólnie nie planowałem tuningu na 80cc ale na tym złomie 50cc nie da się normalnie jeździć.Nawet nie chodzi o prędkości ale o komfort podjazdu pod górki.
Offline
irasiexx2 napisał:
Dobrze mówisz, bo jazda 50cc pod górkę to jest masakra poprostu ;D zestaw tuningowy zamawiałeś na allegro ?
Tak, na Allegro.Płaciłem coś niecałe 400pln.
Cylinder, tłok i głowica.
Po zmianie cylindra od razu czuć różnicę.Można na 4biegu pod górki spokojnie wjeżdżać,właściwie to używa się tylko 1 by ruszać i potem szybko się przez 2 i 3 na 4 wrzuca.
Offline